lunes, 1 de septiembre de 2008

Museo de cera

Algunha vez fostes a algun museo de cera??? Non? Pois non vos preocupedes porque vos vou decir tooodo o que podedes ver.

Nas primeiras salas podedes ver reis, reinas, papas, presidentes do goberno etc... a tamaño real.


Despois veredes guerras e asasinatos
Tamen veredes todo tipo de pintores, escritores, etc.
Ahora ven a parte maaais chula!!! Os famosos!!!! E de todo tipo, desde futbolistas hasta actores!!! Mirade, mirade.:
E moooito mais...
Si o queredes visitar solo tedes que ir a Madrid, ao Paseo Recoletos 41. No museo de cera tamen hai un tren que se chama o ¨Tren do terror¨ (que por certo non da medo ningun), e un simulador.
Que opinades???
Espero ver os vosos comentarios



6 comentarios:

LuchA dijo...

que pena que a foto de bisbal non salira. quedaba tan ben!!!

Sandra dijo...

XA teño router!!! O problema é que teño que configurar de novo o meu ordenador... asi que mándoche un saúdos desde o do meu pai:

Felices últimos día de vaccións!!

María dijo...

Lucha!! Pero se solo se ven dúas!!
Volveas colgar, pooooooooooooor faaaaa.
Aguriño!

Anónimo dijo...

Hola!!! Muy bueno el Blog aunque se vean poquitas fotos...
Un saludo

Eva dijo...

Jooo non se ven as fotos,solo se ve a do papa.Bueno,sigue sendo moi chula a entrada.

¡¡Saúdos!!

LuchA dijo...

Ola a tod@sssssssss!!!
No meu ordenador si que se ven, pero non vos preocupedes porque creo que xa sei como arreglalo.

Moooooooitos bikoss

Seguideme facendo cpompañia, eh!